existing - znaczenie słówka w tekstach po angielsku
istniejący
istnieć
obecny
zastany
existing - przykłady użycia słówka do nauki w tekstach po angielsku
At Bonny Red Design, my duties included mostly developing and implementing new design concepts, as well as fine-tuning existing websites.
W Bonny Red Design do moich obowiązków należało głównie opracowywanie i wdrażanie nowych koncepcji projektowych, a także doskonalenie istniejących witryn internetowych.
Even though Tom has been dead for many centuries (if he even existed), we still call every man sneaking lascivious peeks ‘a peeping Tom'.
Mimo że Tom nie żyje od wielu stuleci (jeśli w ogóle istniał), nadal nazywamy (w Anglii) każdego mężczyznę, który rzuca ukradkiem lubieżne spojrzenia "Tomem Podglądaczem".
‘So, you know, Fermi asked "Where are they?", meaning that even though it is highly plausible that we aren't the only sentient life form in the universe, there is no evidence that extra-terrestrial creatures exist.
- A więc wiesz, Fermi zapytał „Gdzie oni są?”, co oznacza, że chociaż jest wysoce prawdopodobne, że nie jesteśmy jedyną świadomą formą życia we wszechświecie, nie ma dowodów na istnienie istot pozaziemskich.
This symbol possesses elegance and symmetry. It is like the Lingmine Universe with its stories galore, each of them being a complete entity, a micro-universe in its own right. Yet, as one moves from one story to another, one may notice a certain interrelatedness between them. The homogeneity of purpose, for one. While they are all as different as scales on a rainbow snake, their goal is identical: to teach and to amuse. They reinforce one another in this objective, repeating words in various contexts to help readers learn efficiently, shedding new light on known concepts, so one story cannot exist without others.
Ten symbol posiada elegancję i symetrię. Jest jak Uniwersum Lingmine z mnóstwem opowieści, z których każda jest kompletną jednostką, mikro-wszechświatem o własnych zasadach. Jednak przechodząc od jednej opowieści do drugiej, można zauważyć między nimi pewną wzajemną zależność. Po pierwsze, jednorodność celu. Chociaż wszystkie są tak różne, jak łuski na tęczowym wężu, ich cel jest identyczny: uczyć i bawić. Wzmacniają się nawzajem w tym celu, powtarzając słowa w różnych kontekstach, aby pomóc czytelnikom efektywnie się uczyć, rzucając nowe światło na znane koncepcje, tak że jedna opowieść nie może istnieć bez pozostałych.