Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

Obowiązuje od dnia 20 marca 2025 r.

§1. Informacje o usługodawcy

Usługa Lingmine.pl jest świadczona przez przedsiębiorcę: Marcin Miotk działającego pod adresem ul. Białoprądnicka 24 d / 52, 31-221 Kraków oraz pod adresem ul. Helclów 9 / 7, 31-148 Kraków. NIP: 684-241-14-74. REGON: 122924630. Kontakt z usługodawcą jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: bok@Lingmine.pl

Usługodawca świadczy Usługi na podstawie niniejszego Regulaminu.

§2. Ochrona danych osobowych

Informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się na podstronie RODO - Klauzula informacyjna.

§3. Rodzaj i zakres usługi

Usługi dostępne w aplikacji Lingmine dzielą się na dwa plany: Plan Free (bezpłatny, dostępny domyślnie po rejestracji konta) oraz Plan Premium (odpłatny, oferujący rozszerzoną funkcjonalność). Klientem staje się każda osoba, która dokona rejestracji konta w aplikacji.

Usługodawca poprzez aplikację Lingmine.pl świadczy między innymi następujące Usługi:

W ramach Planu Premium Klient uzyskuje dostęp do rozszerzonych funkcji, w tym:

§4. Odpłatność za Usługę

Korzystanie z aplikacji Lingmine możliwe jest w dwóch wariantach:

Rozpoczęcie korzystania z funkcjonalności Planu Premium następuje bezpośrednio po dokonaniu płatności. Brak uiszczenia opłaty skutkuje automatycznym powrotem do Planu Free.

Dostęp do wskazanych w regulaminie Usług jest dostępny za pośrednictwem aplikacji Lingmine.PL.

Rozpoczęcie korzystania z aplikacji Lingmine w Planie Free następuje niezwłocznie po zarejestrowaniu konta przez Klienta. W przypadku aktywacji Planu Premium, dostęp do funkcji przewidzianych dla tego planu jest uruchamiany bezpośrednio i bez zbędnej zwłoki po zaksięgowaniu płatności dokonanej z góry za dany miesiąc.

W przypadku, gdy Klient jest pracownikiem firmy lub organizacji opłacającej usługi Lingmine dla swoich pracowników, zastosowanie ma §13 Regulaminu. W takiej sytuacji korzystanie z usługi przez Klienta jest nieodpłatne, a Klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z jej użytkowaniem.

§5. Warunki świadczenia usług

W celu korzystania z Usług należy spełnić poniższe warunki techniczne:

§6. Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie Usług. Rejestracja i logowanie

  1. Zawarcie umowy o świadczenie Usług następuje z chwilą zarejestrowania konta w aplikacji Lingmine. Od tego momentu Klient uzyskuje dostęp do Planu Free.
  2. Korzystanie z Planu Premium wymaga dokonania płatności, co traktowane jest jako zawarcie umowy o świadczenie odpłatnych usług Lingmine na okres jednego miesiąca.
  3. W przypadku, gdy Klient jest pracownikiem firmy lub organizacji opłacającej usługi Lingmine dla swoich pracowników, umowa o świadczenie Usług zostaje zawarta z chwilą zarejestrowania konta w aplikacji Lingmine przy użyciu adresu e-mail należącego do domeny tej firmy lub organizacji.
  4. Rejestracja konta lub dokonanie płatności za Plan Premium jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Zawarcie umowy o świadczenie Usług wiąże się z wyrażeniem zgody na wszystkie warunki niniejszego Regulaminu bez konieczności składania w tym celu dodatkowych oświadczeń. Klient zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu.
  5. Zawierając umowę o świadczenie Usług, Klient potwierdza autentyczność podanych przez siebie danych.
  6. Umowa o świadczenie Usług w ramach Planu Free zostaje zawarta na czas nieokreślony z chwilą rejestracji konta. Umowa o świadczenie usług odpłatnych w ramach Planu Premium zostaje zawarta na okres jednego miesiąca, za który Klient dokonał płatności. Po zakończeniu tego okresu, w przypadku braku kolejnej płatności, Klient zachowuje dostęp do Planu Free.
  7. Rejestracja i logowanie odbywa się za pomocą funkcjonalności udostępnionych przez Usługodawcę.
  8. W przypadku cofnięcia zgody na którykolwiek z warunków Regulaminu Klient zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia swojego Konta lub zawiadomienia Usługodawcy o cofnięciu zgody.
  9. Klient może aktywować lub zrezygnować z Planu Premium w dowolnym momencie. W przypadku braku opłaty, dostęp do funkcji Planu Premium wygasa automatycznie, a Klient kontynuuje korzystanie z Planu Free.
  10. Klientowi będącemu konsumentem w rozumieniu właściwych przepisów, przysługuje prawo do reklamacji Usługi. Reklamację wraz z jej uzasadnieniem należy przesłać drogą elektroniczną na bok@Lingmine.pl..
  11. Zabrania się udostępniania swojego Konta osobom trzecim.
  12. Zabrania się korzystania z Kont należących do osób trzecich.
  13. Klient może rozwiązać umowę o świadczenie Usług poprzez skasowanie swojego Konta.
  14. Usługodawca zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy o świadczenie Usług poprzez skasowanie Konta, jeżeli działanie Klienta jest niezgodne z prawem, Regulaminem lub godzi w wizerunek produktu Lingmine. Wypowiedzenie ma skutek natychmiastowy.
  15. Wszelkie działania podejmowane przez Klienta w ramach produktu Lingmine powinny być zgodne z dobrymi obyczajami oraz obowiązującymi przepisami prawa.
  16. Klient zobowiązuje się do niepodejmowania prób uzyskania dostępu do zasobów, do których nie ma uprawnień.
  17. Niedozwolone jest stosowanie zautomatyzowanych narzędzi wysyłających dane do serwerów Usługodawcy lub pobierających z nich dane.
  18. Klient zobowiązuje się do zabezpieczenia i opieki nad poufnymi danymi, takimi jak hasło dostępu do konta.

§6 a. Tryb odstąpienia od umowy

  1. Klient może w każdej chwili zrezygnować z korzystania z aplikacji Lingmine, a tym samym rozwiązać umowę o świadczenie Usług, usuwając swoje konto.
  2. Klientowi, który zawarł umowę o odpłatne świadczenie usług w ramach Planu Premium jako konsument, przysługuje prawo do odstąpienia od tej umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. W takim przypadku wniesiona przez Klienta opłata za dany miesiąc jest mu zwracana w całości za jeden rozpoczęty i opłacony miesiąc subskrypcji. Zwrot tej kwoty następuje tą samą metodą i tą samą formą, którą została dokonana płatność. Zwrot następuje w ciągu 7 dni od odstąpienia od umowy.
  3. Jeżeli od opłacenia Planu Premium upłynęło więcej niż 14 dni, opłaty za subskrypcję nie podlegają zwrotowi, nawet w przypadku wcześniejszej rezygnacji z korzystania z aplikacji. Dotychczas wniesione przez Klienta opłaty za subskrypcję nie podlegają zwrotowi.
  4. Pierwsza metoda odstąpienia przez Klienta od umowy polega na samodzielnym skasowaniu konta przez Klienta. W celu skasowania konta należy wejść do zakładki "Profil" -> "Twoje dane" oraz wcisnąć przycisk "Usuwanie konta".
  5. Druga metoda odstąpienia przez Klienta od umowy polega na zaprzestaniu opłacania Planu Premium - w takim przypadku subskrypcja Planu Premium wygasa, a Klient automatycznie kontynuuje korzystanie z aplikacji w ramach Planu Free. Konto pozostaje aktywne i dostępne, chyba że Klient sam zdecyduje się je usunąć.
  6. Trzecia metoda odstąpienia przez Klienta od umowy może nastąpić poprzez skierowanie przez Klienta wiadomości e-mail do Usługodawcy pod adres bok@lingmine.pl z informacją o woli Klienta o odstąpieniu od umowy. W takim przypadku Usługodawca zapewni skasowanie konta.
  7. W przypadku gdy stroną inicjującą odstąpienie od umowy jest Usługodawca to Klientowi zwracana jest proporcjonalna część opłaty za niewykorzystaną (a zapłaconą wcześniej) subskrypcję. Zwrot proporcjonalnej kwoty (za niewykorzystany okres) następuje tą samą metodą i tą samą formą, którą została dokonana płatność. Zwrot następuje w ciągu 7 dni od odstąpienia od umowy.

§7. Licencja na korzystanie z produktu Lingmine. Własność intelektualna.

  1. Informacje, dane i materiały zawarte w serwisie Lingmine są chronione prawami autorskimi, prawami do znaków towarowych, prawami do baz danych lub innymi prawami własności intelektualnej. W szczególności ochronie podlegają: treść opowieści, fonogramy (pliki dźwiękowe), antologia rozumiana jako zbiór opowieści, narzędzie Lingmine do czytania i słuchania opowieści, szata graficzna, pliki graficzne oraz język marki Lingmine.
  2. Treści udostępniane przez Usługodawcę mogą być wykorzystywane jedynie przez osoby posiadające opłaconą subskrypcję na korzystanie z produktu Lingmine.
  3. Klient korzystający z Planu Free uzyskuje dostęp do funkcjonalności określonych dla tego planu na czas utrzymywania konta w aplikacji.
  4. Klient uzyskuje licencję na korzystanie z narzędzia Lingmine (oraz na czytanie i słuchanie opowieści) wyłącznie na okres, na który Klient posiada aktywny Plan Free lub Plan Premium.
  5. Klient korzystający z Planu Premium uzyskuje dodatkowo licencję na rozszerzone funkcje aplikacji na czas opłaconego okresu subskrypcji.
  6. Klient jest uprawniony do czytania i słuchania opowieści wyłącznie za pośrednictwem narzędzia Lingmine i przez okres, na który Klient posiada aktywny Plan Free lub Plan Premium. Niedozwolone jest archiwizowanie treści opowieści oraz fonogramów (plików dźwiękowych) oraz ich magazynowanie na nośnikach danych.
  7. Niedozwolone jest stosowanie zautomatyzowanych narzędzi wysyłających dane do serwerów Usługodawcy lub pobierających z nich dane.
  8. Niedozwolone jest kopiowanie treści opowieści oraz kopiowanie fonogramów oraz ich wklejanie do innych programów i narzędzi niż narzędzie Lingmine.

§8. Odpowiedzialność

  1. Klient jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo i zachowanie poufności swojego hasła do Konta. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawniony dostęp do Konta na skutek uzyskania dostępu do hasła przez osoby trzecie. W przypadku podejrzenia możliwości ujawnienia hasła osobom trzecim, Klient zobowiązuje się niezwłocznie zmienić hasło lub skontaktować się w tym celu z Usługodawcą.
  2. Usługodawca wyraźnie zastrzega, iż korzystanie z produktu Lingmine odbywa się na wyłączne ryzyko Klienta. Wszelkie umieszczone w produkcie informacje i materiały, a także dostarczane za pośrednictwem produktu usługi nie są objęte gwarancją co do ich wartości, przydatności, zupełności, kompletności czy użyteczności.
  3. Usługodawca nie udziela żadnej gwarancji prawidłowego działania produktu w całości albo w części.
  4. W stosunku do podmiotów innych niż konsumenci, Usługodawca odpowiada wyłącznie za szkody spowodowane z wyłącznej winy umyślnej Usługodawcy. Wyłączona jest odpowiedzialność Usługodawcy za utracone korzyści.

§9. Tryb zgłaszania zastrzeżeń i postępowania reklamacyjnego

  1. Klientowi będącemu konsumentem w rozumieniu właściwych przepisów, przysługuje prawo do reklamacji Usługi. Reklamację wraz z jej uzasadnieniem należy przesłać drogą elektroniczną na bok@Lingmine.pl..
  2. Usługodawca dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego działania produktu.
  3. Zastrzeżenia, a także uwagi, sugestie i błędy Klienci można zgłaszać, pisząc na adres e-mail: bok@Lingmine.pl.
  4. Odpowiedzi na zgłoszenia będą udzielane na adres poczty elektronicznej Klienta.
  5. Klient ma prawo zgłosić reklamację w ciągu roku od zauważenia wady.
  6. Zakłócenia w funkcjonowaniu produktu, problemy i uwagi związane ze świadczonymi usługami w ramach prododuktu mogą być reklamowane przez Klienta w terminie 2 lat od daty zdarzenia, poprzez zgłoszenie na adres: bok@Lingmine.pl.
  7. Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia. Brak odpowiedzi w tym terminie skutkuje uznaniem reklamacji za zasadną.
  8. W przypadku uznania reklamacji opłata lub proporcjonalna część opłaty za Usługę zostanie Klientowi zwrócona niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od uznania reklamacji. Zwrot następuje tą samą metodą i tą samą formą, którą została dokonana płatność.

§10. Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu w ważnych przypadkach, w szczególności w przypadku zmiany funkcjonalności produktu, zmiany profilu działalności Usługodawcy lub zmiany przepisów prawa.
  2. O dokonanej zmianie Regulaminu Usługodawca poinformuje Klienta drogą poczty elektronicznej na wskazany adres e-mail lub w drodze korespondencji wewnętrznej kierowanej do Klienta przez mechanizm informatyczny na Konto Klienta, na 14 dni przed ich wejściem w życie.
  3. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie adresu poczty elektronicznej, do którego nie posiada dostępu, w szczególności adresu nieprawidłowego lub należącego do innego podmiotu, oraz wynikające z tego faktu skutki w postaci nieotrzymania powiadomienia określonego w ust. 2.
  4. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu oraz dla umowy o świadczenie Usług jest prawo polskie.
  5. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz Kodeksu cywilnego.
  6. Właściwym do rozstrzygania sporów wynikających ze świadczenia Usług, w przypadku sporów z Klientami niebędącymi konsumentami jest sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
  7. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Małopolskim Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl oraz pod adresem: https://konsument.gov.pl . Klient będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§11. Informacja o dofinansowaniu projektu badawczo-rozwojowego Lingmine

Projekt Lingmine jest współfinansowany z Funduszy Europejskich. Projekt jest dofinansowany w ramach 1 Osi Priorytetowej Gospodarka wiedzy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Kwota dofinansowania: 608 703,14 zł. Wydatki kwalifikowane projektu wynoszą: 1 014 505,24 zł. Dofinansowanie jest w ramach poddziałania 1.2.1 - Projekty badawczo-rozwojowe przedsiębiorstw. Tytuł projektu: "Technologia inteligentnego strumienia wiedzy językowej do nauki i doskonalenia języków obcych."

§12. Bezpłatna wersja aplikacji (Plan Free)

Usługodawca informuje, że projekt Lingmine był dofinansowany z Funduszy Europejskich i w związku z tym jest zobowiązany do szerokiego rozpowszechnienia wyników eksperymentalnych prac rozwojowych za pośrednictwem bezpłatnego oprogramowania oraz do zapewniania swobodnego dostępu do aplikacji. Obowiązek ten realizowany jest poprzez udostępnienie aplikacji Lingmine w ramach Planu Free, który zawiera pełną funkcjonalność wynikającą z przeprowadzonych eksperymentalnych prac rozwojowych.

Usługodawca (jako Beneficjent) udostępnia i szeroko rozpowszechnia wyniki Projektu B+R (wyniki eksperymentalnych prac rozwojowych) wszystkim podmiotom zainteresowanym ich wykorzystaniem, nieodpłatnie, z zachowaniem zasady równego dostępu.

Wersja aplikacji dostępna w Planie Free zachowuje wszystkie funkcjonalności wynikające z przeprowadzonych prac badawczych (eksperymentalnych prac rozwojowych). Udostępniane bezpłatnie oprogramowanie zachowuje wszystkie cechy funkcjonalne przypisane wynikom prac badawczych (eksperymentalnych prac rozwojowych).

§13. Lingmine jako benefit (wersja dla pracowników firm i organizacji)

  1. Usługodawca świadczy usługę Lingmine również jako benefit dla pracowników firm i organizacji. Więcej informacji na stronie Benefit dla pracowników.
  2. Aby skorzystać z usługi Lingmine w wersji dla firm lub organizacji, wystarczy podczas rejestracji konta użyć adresu e-mail należącego do domeny firmy lub organizacji, która opłaca usługę Lingmine dla swoich pracowników.
  3. Na podstawie adresu e-mail podanego podczas rejestracji, Lingmine automatycznie rozpozna, czy użytkownik jest pracownikiem firmy lub organizacji, która opłaca usługę Lingmine dla swoich pracowników.
  4. Dla Klientów (użytkowników) będących pracownikami firm lub organizacji, które opłacają usługę Lingmine - korzystanie z usługi jest nieodpłatne. Taki Klient (użytkownik) nie ponosi żadnych kosztów związanych z korzystaniem z Lingmine.
Płacę 14 zł za miesiąc

Teksty do słuchania. Native speaker

Teksty po angielsku służą do czytania z jednoczesnym odsłuchiwaniem nagrania w wykonaniu native speakerów. Zabieg ten bazuje na wynikach badań, które dowodzą, iż najlepsze efekty przyswajania słownictwa osiąga się przy jednoczesnym czytaniu i słuchaniu tekstów.

Plan Free Plan Premium